Tytuł oryginalny
VUE DE LA CHAPELLE St. JEAN ET DE L'EGLISE St. CUTHBERT A EDIMBOURG
Adnotacje
A Paris chez BASSET Rue St Jacques N° 64
Opis
Grafika z początku XIX wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Basset w Paryżu circa 1830, reprezentujące Widok Kościół St Cuthbert w Edynburgu (Szkocja).
W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.
Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.
Raport o stanie
Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :
Pierwsza kaplica poświęcona św. Cuthbertowi została wspomniana po raz pierwszy w VIII wieku. Średniowieczny kościół św. Cuthberta jest wspomniany w 1127 r. Wczesne mapy przedstawiające kościół zwykle odnoszą się do niego po prostu do Kościoła Zachodniego.
Granice parafii kościoła były nieco ekscentryczne, obejmując odległe wsie takie jak Stockbridge i Canongate, ale dziwnie także biorąc w Edinburgh Castle.
W 1754 r. Zaproponowano kaplicę łatwości dla południowej strony parafii i zatwierdzoną przez sesję Kirka. Kaplica została otwarta w 1756 r. I mogła pomieścić 1200 osób, których budowa kosztowała 640 funtów i 10 szylingów.
Do 1772 r. Kirk św. Cuthberta był niebezpieczny pod względem strukturalnym, aw latach 1773–1775 architekt-budowniczy James Weir z Tollcross zbudował skrzynkę z dwiema galeriami, do których prowadzą schody w pedimented zachodniej projekcji
1787 w 1790 r. grunt na północ od kościoła został osuszony w celu przedłużenia cmentarza, aw latach 1789–1790 Aleksander Stevens zbudował iglicę, którą prawdopodobnie sam zaprojektował.
La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 194 lat temu (circa 1830 roku).
Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique VUE DE LA CHAPELLE St. JEAN ET DE L'EGLISE St. CUTHBERT A EDIMBOURG z 1830 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1830).
Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.
W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).
Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.
Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.
Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.
Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.
To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.
Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.
Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.
Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.
Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.