Galerie
Napoléon
- Paris - Kolekcja Vues d'Optique

Vue d'optique Widok Rotundy i Kanału w Ranelagh Gardens w Londyn - Chelsea (Anglia)
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy vid vatermark ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Mésard w Paryżu circa 1750

Vue d'optique z 18 wieku ręcznie kolorowany akwarelą z Widok Rotundy i Kanału w Ranelagh Gardens w Londyn - Chelsea (Anglia)
Darmowa Passepartout (dostępny w 23 odcieniach)
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
1750XVIII Wiek
  • Datowanie : circa 1750
  • Wiek : 18 Wiek
  • Okres : Ludwik XV
  • Technika : Akwaforta
  • Papier : Papier żeberkowy
  • Wydawca : Mésard
  • Miejsce wydania : Paris
  • Passepartout : 50.0 x 65.0 cm
  • Kartka : 32.0 x 48.0 cm
  • Dzieła : 22.0 x 38.0 cm
  • N° Inwent. : FR-03055
500€
(Bez ramy)
  • Certyfikat autentyczność
  • Passepartout w komplecie
  • Portfolio exacompta
  • Bezpłatna wysyłka
  • Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Online tracking

Tytuł oryginalny

Vüe du Canal, du Batiment Chinois, de la Rotonde, et des Jardins de Ranelagh un jour de rejouissance

Adnotacje

a Paris chez Mesard rue Grenela, a la Renommée de la Cornemuse

Opis

Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy vid vatermark ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Mésard w Paryżu circa 1750, reprezentujące Widok Rotundy i Kanału w Ranelagh Gardens w Londyn - Chelsea (Anglia).

W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.

Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.

Muzea & Archiwa

La Bibliothèque nationale de France ma kopię tego vue d'optique w swoich zbiorach. Aby uzyskać więcej informacji : Vüe du canal, du batiment chinois, de la rotonde, et des jardins de ranelagh un jour de rejouissance

Raport o stanie

Brązowe plamy

Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :

Ranelagh Gardens - Chelsea

Ogrody Ranelagh zostały nazwane, ponieważ zajmowały miejsce Ranelagh House, zbudowanego w latach 1688–89 przez hrabiego Ranelagha, skarbnika szpitala Chelsea (1685–1702), bezpośrednio przylegającego do szpitala. Jego faktycznym budowniczym i właścicielem był Solomon Rieti. Ranelagh House został rozebrany w 1805 roku.

W 1741 r. Dom i grunty zostały zakupione przez syndykat prowadzony przez właściciela Theatre Royal, Drury Lane i Sir Thomasa Robinsona MP, a ogrody otwarte w następnym roku. Ranelagh był uważany za bardziej modny niż jego starszy rywal Vauxhall Gardens; opłata za wstęp wynosiła dwa szylingi i sześć pensów.

Centralnym elementem Ranelagh była rokokowa rotunda, która widoczna była w widokach ogrodów Ranelagh z rzeki. Miał średnicę 37 metrów i został zaprojektowany przez Williama Jonesa, geodeta East India Company. W centralnym wsporniku znajdował się komin i kominki do użytku zimą. Od momentu otwarcia Rotunda w Ranelagh Gardens była ważnym miejscem koncertów muzycznych. W 1765 roku w tym spektaklu wystąpił dziewięcioletni Mozart. Canaletto pomalował ogrody i pomalował wnętrze Rotundy dwukrotnie dla różnych patronów. Rotunda została zamknięta w 1803 roku i zburzona dwa lata później. Organy przeniesiono do kościoła Wszystkich Świętych w Evesham.

Był tam również pawilon chiński, który został dodany w 1750 r., Ozdobne jezioro i kilka spacerów. Ranelagh było popularnym miejscem romantycznych zadań.

Vue d'Optique

La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 274 lat temu (circa 1750 roku).

Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique Vüe du Canal, du Batiment Chinois, de la Rotonde, et des Jardins de Ranelagh un jour de rejouissance z 1750 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1750).

Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.

Historia vues d'optique

W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).

Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.

Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.

  • Widoki topograficzne: miasta, zabytki, porty, odległe regiony, odtwarzane z mniej lub bardziej dokładną dokładnością, w zależności od dokumentów dostępnych dla grawera. Oczywiste jest, że autorzy tych zdjęć nie widzieli tych terytoriów. Dlatego skomponowali te krajobrazy, tworząc różne ryciny i rysunki, co tłumaczy wiele fantazji.
  • Sceny historyczne: inauguracje, koronacje, bitwy, pożary lub klęski żywiołowe to temat, który ludzie lubią.
  • Temat religijny lub moralizujący. Ze względu na wartość edukacyjną druki te zostały wyprodukowane głównie przez paryskich wydawców przy rue Saint-Jacques.

Nasz gwarancja

Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.

Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.

To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.

Bezpłatne dostosowanie

Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.

  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223

Bezpieczna dostawa

Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.

Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.

Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.

Bezpieczne płatności

  • Karty płatnicze via Paybox, europejski lider w płatności online (Visa, Eurocard/Mastercard, CB)
  • PayPal (American Express,..)
  • Przelew bankowy w Euros SEPA (IBAN/BIC/SWIFT)
  • Francuski bank check (w Euros)
  • Płatność w terminie zapadalności (Zarezerwowane dla instytucji księgowych: Muzea, Uniwersytety, Urzędy, Ministerstwa ...)

Powiązane dzieła sztuki

Galerie Napoléon