Tytuł oryginalny
Ruine du Temple de Jupiter Olimpien à Athênes - les Turcs en font aujourd'huy une ruë qui leur sert de Marché aux fruits et aux legumes.
Adnotacje
A Paris chez J. Chereau rue St Jacques au dessus de la Fontaine St Severin aux 2 colonnes n° 257
Opis
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Jacques Chéreau w Paryżu circa 1780, reprezentujące Widok na Świątynia Jowisza Olimpijskiego w Atenach (Grecja).
W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.
Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.
Raport o stanie
Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :
Jowisz znany również jako Jowisz, jest bogiem nieba i grzmotów oraz królem bogów w starożytnej rzymskiej religii i mitologii. Jowisz był głównym bóstwem rzymskiej religii państwowej w epoce republikańskiej i imperialnej, dopóki chrześcijaństwo nie stało się dominującą religią Imperium. Jego narzędziem identyfikacyjnym jest piorun, a jego podstawowym świętym zwierzęciem jest orzeł, który miał pierwszeństwo przed innymi ptakami w sprawowaniu patronatu i stał się jednym z najczęstszych symboli armii rzymskiej. Oba emblematy były często łączone w celu przedstawienia boga w postaci orła trzymającego w pazurach piorun.
Rzymianie uważali Jowisza za odpowiednik greckiego Zeusa, aw literaturze łacińskiej i sztuce rzymskiej mity i ikonografię Zeusa są przystosowane pod nazwą Iuppiter. W tradycji greckiej Jowisz był bratem Neptuna i Plutona, rzymskich odpowiedników Posejdona i Hadesu.
La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 244 lat temu (circa 1780 roku).
Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique Ruine du Temple de Jupiter Olimpien à Athênes - les Turcs en font aujourd'huy une ruë qui leur sert de Marché aux fruits et aux legumes. z 1780 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1780).
Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.
W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).
Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.
Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.
Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.
Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.
To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.
Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.
Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.
Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.
Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.