Tytuł oryginalny
59e Vue d'Optique Representant La Grande Place de Arno a Florence - Major Curia de Arno Florentiae
Adnotacje
Opis
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Lachaussée, Daumont & Basset w Paryżu circa 1770, reprezentujące Widok Piazzale degli Uffizi i Palazzo Vecchio we Florencji (Włochy).
W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.
Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.
Raport o stanie
Bardzo dobry
Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :
Budowę kompleksu Uffizi rozpoczął Giorgio Vasari w 1560 r. Dla Cosimo I de 'Medici, aby pomieścić biura florenckich magistratów, stąd nazwa uffizi. Budowę kontynuowali później Alfonso Parigi i Bernardo Buontalenti; została ukończona w 1581 r. Najwyższe piętro zostało przekształcone w galerię dla rodziny i ich gości oraz zawierało kolekcję rzymskich rzeźb.
Kortyl (wewnętrzny dziedziniec) jest tak długi, wąski i otwarty na Arno na drugim końcu Dorycki ekran, który artykuluje przestrzeń, nie blokując jej, że historycy architektury traktują ją jako pierwszy uporządkowany krajobraz ulic w Europie. Vasari, także malarz i architekt, podkreślił swoją perspektywiczną długość, ozdabiając ją ciągłymi gzymsami dachowymi pasującymi do fasady i nieprzerwanymi gzymsami między piętrami, a także trzema ciągłymi schodami, na których stoją fronty pałacu. Nisze na filarach na przemian z kolumnami Loggiato wypełnione rzeźbami znanych artystów z XIX wieku.
Cosimo de 'Medici Luigi Magi i Andrea Di Cione (Orcagna) Niccolò Bazzanti Uffizi zgromadzili się pod jednym dachem biura administracyjne i Archivio di Stato, archiwum państwowe. Projekt miał na celu pokazanie najlepszych dzieł sztuki ze zbiorów Medici na fortepianie nobile; plan został zrealizowany przez jego syna, wielkiego księcia Franciszka I. Zlecił architektowi Buontalenti zaprojektowanie Tribuna degli Uffizi, która wystawiałaby serię arcydzieł w jednym pokoju, w tym klejnoty; stała się bardzo wpływową atrakcją Grand Tour. Ośmiokątny pokój został ukończony w 1584 roku.
La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 254 lat temu (circa 1770 roku).
Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique 59e Vue d'Optique Representant La Grande Place de Arno a Florence - Major Curia de Arno Florentiae z 1770 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1770).
Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.
W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).
Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.
Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.
Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.
Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.
To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.
Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.
Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.
Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.
Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.