Tytuł oryginalny
VUE DU PALAIS DU LUXEMBOURG PRISE DU JARDIN.
Adnotacje
A Paris chez BASSET Rue St. Jacques N° 64.
Opis
Grafika z początku XIX wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Basset w Paryżu circa 1820, reprezentujące Widok Pałac Luksemburski w Paryżu (Francja).
W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.
Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.
Raport o stanie
Odręczny tekst na górnym marginesie (N°207)
Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :
Pałac i Ogród zachowały nazwę starej rezydencji, na której zostały zbudowane: hotel luksemburski. Należał do François de Piney-Luxembourg, który zbudował go i mieszkał tam przez jakiś czas, zanim sprzedał go Marie de Médicis.
Regent Marie de Médicis, wdowa po Henri IV, kupiła hotel oraz w tzw. posiadłości „luksemburskiej” w 1612 r., a w 1615 r. zlecono budowę pałacu architektowi Salomonowi de Brosse Przeprowadziła się tam w 1625 r. Na pierwszym piętrze zachodniego skrzydła, przed końcem prac. Zachodnia część pałacu Medici była zarezerwowana dla Królowej Matki, a po lewej stronie dla jej syna, króla Ludwika XIII.
14 października 1750 r. Z inicjatywy Charlesa François została otwarta Galeria Malarstwa Królewskiego Pałacu Luksemburskiego Paul Le Normant de Tournehem, dyrektor Bâtiments du Roi, w samym miejscu galerii Marie de Médicis, we wschodnim skrzydle Pałacu Luksemburskiego.
Marie de Médicis zwróciła szczególną uwagę na budowę swojej pałac 24-hektarowy park, ozdobiony włoskimi wiązami, fontannami i jaskiniami, zainspirowany jaskinią Buontalenti w ogrodzie Boboli we Florencji. W 1635 r. André Le Nôtre przestawił klomby, nie mogąc rozwinąć wielkiej perspektywy pożądanej na południu z powodu trwałości klasztoru w Chartreux.
La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 204 lat temu (circa 1820 roku).
Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique VUE DU PALAIS DU LUXEMBOURG PRISE DU JARDIN. z 1820 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1820).
Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.
W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).
Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.
Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.
Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.
Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.
To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.
Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.
Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.
Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.
Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.