Tytuł oryginalny
Veue et Perspective du Chateau Royal des Thuilleries à Paris
Opis
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy vid vatermark ręcznie kolorowany akwarelą. Circa 1750, reprezentujące Widok Pałac Tuileries w Paryżu (Francja).
W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.
Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.
Raport o stanie
3 Renowacje na prawym marginesie
Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :
Palais des Tuileries to dawny paryski pałac, którego budowę rozpoczęto w 1564 r. Pod wpływem Katarzyny Medyceuszy, w miejscu wcześniej zajmowanym przez jedną z trzech fabryk płytek założonych w 1372 r. Niedaleko starego Luwru, Królowa kupiła następnie dom Tuileries, kilka sąsiednich nieruchomości, a także duży kawałek ziemi należący do szpitala Quinze-Vingts. Ogolił je i poprosił architektów Philiberta Delorme, a następnie po jego śmierci w 1570 r., Jean Bullant, aby zbudował tam pałac, który miał powstać na zachód od Luwru. za panowania Karola IX plac budowy Tuileries był stopniowo opuszczany. Henryk III zorganizował tam kilka przyjęć, ale tam nie mieszkał; jednak uciekł z Paryża przez Ogród Tuileries 12 maja 1588 r. podczas Journée des Barricades.
Na początku XVII wieku Henri IV postanowił połączyć Luwr z Pałacem Tuileries, budując długą galerię wzdłuż Sekwany. Grande-Galerie został zbudowany w latach 1607–1610 przez Jacquesa II Androuet du Cerceau. Po śmierci Henryka IV w 1610 r. Pałac ponownie doświadczył długiego okresu opuszczenia. To Ludwik XIV postanowił wznowić pracę z architektami Louisem Le Vau i François d'Orbay.
La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 274 lat temu (circa 1750 roku).
Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique Veue et Perspective du Chateau Royal des Thuilleries à Paris z 1750 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1750).
Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.
W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).
Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.
Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.
Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.
Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.
To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.
Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.
Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.
Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.
Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.