Tytuł oryginalny
Vue perspective des Illuminations du Pont Notre Dame en réjouissance du Rétablissement de la santé de Louis XIV le 30 de Janvier 1687.
Adnotacje
A Paris chez J. Chereau rue St Jacques au dessus de la Fontaine St Severin aux 2 Colonnes n° 257
Opis
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy vid vatermark ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Jacques Chéreau w Paryżu circa 1780, reprezentujące Widok Pont Notre Dame w Paryżu w 1687 r (Francja).
W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.
Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.
Muzea & Archiwa
La Bibliothèque nationale de France ma kopię tego vue d'optique w swoich zbiorach. Aby uzyskać więcej informacji : Vue perspective des illuminations du pont notre dame en réjouissance du rétablissement de la santé de louis xiv le 30 de janvier 1687.
Raport o stanie
Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :
25 października 1499 r. Podczas powodzi Sekwany most Notre-Dame został w połowie otwarty, a domy zawaliły się, ponosząc odpowiedzialność za zaniedbanie ostrzeżeń o stanie ruiny most, Parlament uwięził Prevôt des marchands i Echevins. Most, który ma ogromne znaczenie gospodarcze dla miasta, szybko postanowiono go odbudować. Fra Giovanni Giocondo, Jean Joconde, nie był architektem mostu, ale brał duży udział w jego budowie.
Prace, ukończone w 1512 roku, nadal będą przesłonięte przez rezydencje i sklepy i staną się szybko bardzo popularne i prestiżowe miejsce handlowe: François Ier triumfalnie wkroczył do Paryża w 1515 roku. 60 domów o 6 piętrach było pierwszymi wyposażonymi w kilka w Paryżu. Ozdobiono je dużymi głowami mężczyzn i kobiet oraz portretami królów, a na czterech końcach nisz umieszczono posągi królewskie.
La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 244 lat temu (circa 1780 roku).
Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique Vue perspective des Illuminations du Pont Notre Dame en réjouissance du Rétablissement de la santé de Louis XIV le 30 de Janvier 1687. z 1780 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1780).
Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.
W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).
Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.
Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.
Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.
Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.
To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.
Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.
Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.
Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.
Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.