Tytuł oryginalny
Vue Perspective de la Place Royal à Paris où est posée la statue Equestre de Louis 13.
Adnotacje
A Paris chez Mondhare rue S. Jacques a l'Hotel Saumur
Opis
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy vid vatermark ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Louis-Joseph Mondhare w Paryżu circa 1770, reprezentujące Widok Place des Vosges w Paryżu (Francja).
W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.
Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.
Raport o stanie
Brak papieru na prawym marginesie
Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :
Place Royale, którego budowę rozpoczęto w 1605 r. Za panowania Henri IV na terenie hotelu des Tournelles, zainaugurowano w 1612 r., Przy okazji zaręczyn Ludwika XIII i Anne of Austria przy dużej karuzeli prowadzonej przez Antoine'a de Pluvinela, głównego giermka króla.
Środek placu, płaski, piaskowany, bezbarwny, służy do kawalkad, turniejów, a czasem także pojedynków, z których niektóre są pozostał sławny, jak ten, który kosztował życie François de Montmorency w 1627 roku.
Nowością Place Royale w 1612 roku jest to, że fasady zostały zbudowane na tym samym modelu, prawdopodobnie autorstwa Jean Baptiste Androuet du Cerceau, z czerwonej cegły z pasma kamieni na łukowatych łukach, które spoczywają na kwadratowych filarach. Strome niebieskie dachy łupkowe są przebijane lukarnami o małych szybach nad lukarnami frontonowymi, które stoją na półkach. Dwa pawilony zapewniają dostęp do placu potrójnymi łukami.
Pomnik konny Ludwika XIII zamówiony przez Armanda Jeana du Plessis de Richelieu, wyprodukowany przez Pierre'a II Biarda, zainaugurowany w 1639 r. Został zniszczony podczas rewolucji francuskiej.
Po kilkakrotnej przemianie przemianowano go w 1800 r. Na Place des Vosges ,
La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 254 lat temu (circa 1770 roku).
Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique Vue Perspective de la Place Royal à Paris où est posée la statue Equestre de Louis 13. z 1770 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1770).
Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.
W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).
Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.
Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.
Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.
Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.
To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.
Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.
Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.
Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.
Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.