Galerie
Napoléon
- Paris - Kolekcja Vues d'Optique

Vue d'optique Widok Portal - Kościół Saint Eustache - Paryż (Francja)
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą według Jean Mansard de Jouy. Pod redakcją Nicolas-Jean-Baptiste de Poilly & Jean-François Daumont w Paryżu circa 1780

Vue d'optique z 18 wieku ręcznie kolorowany akwarelą z Widok Portal  - Kościół Saint Eustache - Paryż (Francja)
Darmowa Passepartout (dostępny w 23 odcieniach)
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
1780XVIII Wiek
  • Datowanie : circa 1780
  • Wiek : 18 Wiek
  • Okres : Ludwik XVI
  • Technika : Akwaforta
  • Papier : Papier żeberkowy
  • Wydawca : Nicolas-Jean-Baptiste de Poilly & Jean-François Daumont
  • Miejsce wydania : Paris
  • Passepartout : 50.0 x 65.0 cm
  • Kartka : 28.0 x 43.0 cm
  • Dzieła : 24.0 x 41.0 cm
  • N° Inwent. : FR-03393
500€
(Bez ramy)
  • Certyfikat autentyczność
  • Passepartout w komplecie
  • Portfolio exacompta
  • Bezpłatna wysyłka
  • Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Online tracking

Tytuł oryginalny

ELEVATION PERSPECTIVE DU PORTAIL DE L'EGLISE PAROISSIALE DE St EUSTACHE A PARIS

Adnotacje

  • Autrefois Chapelle dédiée à Ste Agnès, fondée environ l'an 1450 par un Bourgeois de cette Ville nommé Alais.
  • La première Pierre de ce Portail fut posée par Mgr. le Duc de Chartres en 1754.
  • A Paris chez N.J.B. de Poilly Rue St Jacques à l'Espérance.
  • Et presentement chez Daumont rue St Martin

Opis

Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą według Jean Mansard de Jouy. Pod redakcją Nicolas-Jean-Baptiste de Poilly & Jean-François Daumont w Paryżu circa 1780, reprezentujące Widok Portal - Kościół Saint Eustache - Paryż (Francja).

W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.

Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.

Raport o stanie

  • Plamy w górnej części (Niebo)
  • Zagięcie

Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :

Kościół Saint-Eustache

Kościół Saint-Eustache to kościół położony w sercu dzielnicy Halles w Paryżu.

Początki kościoła Saint-Eustache sięgają początku XIII wieku. Kaplica poświęcona Świętej Agnieszce była pierwszym budowanym budynkiem. Krypta o tej nazwie wciąż przylega do kościoła po wschodniej stronie. Kaplica ta byłaby darem burżuazyjnego z Paryża, Jeana Alaisa, który zbudowałby ją w podziękowaniu za prawo, które król Philippe Auguste dał mu, aby wziął grosz z każdego koszyka ryb, który przybył do Les Halles. W 1532 r. Pierwszy kamień obecnego budynku położył Jean de la Barre, dowódca kupców. Prace zostały kolejno powierzone Boccadorowi, Nicolasowi Le Mercierowi i Charlesowi Davidowi, zięciowi poprzedniej. Zbudowany w stylu gotyckim w okresie renesansu, kościół emanuje harmonijnym charakterem architektonicznym, w którym starożytne greckie i rzymskie kolumny ocierają się o linie z linii wciąż obecnych w średniowieczu.

Po wielu przerwach kościół został ukończony w 1633 r. konsekrowany 26 kwietnia 1637 r.

Stara zachodnia fasada, której wieże pozostały niedokończone, została osłabiona przez budowę dwóch kaplic, zleconych w 1665 r. przez Colberta. Postanowiono odbudować fasadę po jej rozbiórce, a także pierwszej rozpory nawy i naw. Nowy projekt zaprojektował Louis Le Vau, za który Colbert miał sfinansować. W 1754 r. Książę Chartres położył pierwszy kamień. Jean Hardouin-Mansart de Jouy został architektem. Architekt Moreau zakończył egzekucję.

Vue d'Optique

La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 244 lat temu (circa 1780 roku).

Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique ELEVATION PERSPECTIVE DU PORTAIL DE L'EGLISE PAROISSIALE DE St EUSTACHE A PARIS z 1780 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1780).

Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.

Historia vues d'optique

W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).

Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.

Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.

  • Widoki topograficzne: miasta, zabytki, porty, odległe regiony, odtwarzane z mniej lub bardziej dokładną dokładnością, w zależności od dokumentów dostępnych dla grawera. Oczywiste jest, że autorzy tych zdjęć nie widzieli tych terytoriów. Dlatego skomponowali te krajobrazy, tworząc różne ryciny i rysunki, co tłumaczy wiele fantazji.
  • Sceny historyczne: inauguracje, koronacje, bitwy, pożary lub klęski żywiołowe to temat, który ludzie lubią.
  • Temat religijny lub moralizujący. Ze względu na wartość edukacyjną druki te zostały wyprodukowane głównie przez paryskich wydawców przy rue Saint-Jacques.

Nasz gwarancja

Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.

Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.

To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.

Bezpłatne dostosowanie

Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.

  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223

Bezpieczna dostawa

Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.

Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.

Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.

Bezpieczne płatności

  • Karty płatnicze via Paybox, europejski lider w płatności online (Visa, Eurocard/Mastercard, CB)
  • PayPal (American Express,..)
  • Przelew bankowy w Euros SEPA (IBAN/BIC/SWIFT)
  • Francuski bank check (w Euros)
  • Płatność w terminie zapadalności (Zarezerwowane dla instytucji księgowych: Muzea, Uniwersytety, Urzędy, Ministerstwa ...)

Powiązane dzieła sztuki

Galerie Napoléon