Tytuł oryginalny
Façade de l'Eglise de St. Laurent à Nuremberg, avec l'Ecole apartenant à l'Eglise et l'Ecole des Pauvres Enfans
Adnotacje
A Paris chez Jacques Chereau rue St Jacques au dessus de la Fontaine St Severin aux 2 colonnes n° 257.
Opis
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Jacques Chéreau w Paryżu circa 1780, reprezentujące Widok Kościół św. Wawrzyńca w Norymberdze (Niemcy).
W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.
Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.
Raport o stanie
Brunatne plama po prawej stronie
Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :
Kościół św. Wawrzyńca jest gotyckim kościołem w Norymberdze, Bawaria, Niemcy.
Nawa kościoła została ukończona około 1400 r. W 1439 r. Rozpoczęto prace nad chórem w formie kościół-sala w stylu późnogotyckiej architektury gotyckiej w stylu Sondergotik. Chór został w dużej mierze ukończony w 1477 r. Przez Konrada Roriczera, choć Jakob Grimm ukończył skomplikowane sklepienia.
W chórze znajduje się rzeźba anielskiego pozdrowienia autorstwa Veita Stossa oraz monumentalne tabernakulum autorstwa Adama Krafta. Ten ostatni zawiera wybitną postać samego rzeźbiarza.
Budową i wyposażeniem kościoła zajmowała się rada miasta i zamożni obywatele. Jest to prawdopodobnie powód, dla którego skarby św. Wawrzyńca zostały oszczędzone podczas ikonoklazmu Reformacji. Chociaż św. Wawrzyńca był jednym z pierwszych kościołów w Niemczech, który był luteraninem (1525 r.), Zamożni obywatele Norymbergi chcieli zachować pamięć o swoich przodkach i odmówili usunięcia przekazanych dzieł sztuki.
Zachodnia fasada jest bogato wyartykułowana, odzwierciedlając bogactwo mieszkańców Norymbergi. Fasada jest zdominowana przez dwie wieże, odzwierciedlające Saint-Sebald i pośrednio katedrę Bamberg z imponującymi zachodnimi drzwiami wejściowymi i zagłębionym oknem różanym o średnicy 9 metrów.
La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 244 lat temu (circa 1780 roku).
Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique Façade de l'Eglise de St. Laurent à Nuremberg, avec l'Ecole apartenant à l'Eglise et l'Ecole des Pauvres Enfans z 1780 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1780).
Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.
W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).
Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.
Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.
Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.
Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.
To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.
Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.
Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.
Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.
Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.