Tytuł oryginalny
Vue de Fontainebleau du coté de la cour des fontaines
Adnotacje
A Paris chez Basset rue S. Jacques a Ste. Geneviève .
Opis
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Basset w Paryżu circa 1760, reprezentujące Widok w Fontainebleau - Cour de la Fontaine (Francja).
W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.
Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.
Muzea & Archiwa
La Bibliothèque nationale de France ma kopię tego vue d'optique w swoich zbiorach. Aby uzyskać więcej informacji : Vue de fontainebleau du coté de la cour des fontaines
Raport o stanie
Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :
Château de Fontainebleau to królewski zamek w stylu głównie renesansowym i klasycznym, w pobliżu centrum Fontainebleau, około sześćdziesięciu kilometrów na południowy wschód od Paryża we Francji.
Pierwsza wzmianka o Château de Fontainebleau w królewskiej karcie datuje się na rok 1137, rok nadejścia Ludwika VII Młodszego. Z tego okresu pozostaje twierdza, masywna budowla w kształcie kwadratu.
Rozmieszczając różne bryły budynków między czterema głównymi dziedzińcami i trzema ogrodami, Château de Fontainebleau wyrównuje swoje długie fasady architektury i różnych epok z ogrodami, których projekt generał został poddany przeglądowi w XIX wieku.
Cour de la Fontaine zawdzięcza swoją nazwę fontannie zwieńczonej postacią Ulissesa, zainstalowaną w XVI wieku. Dziedziniec otoczony dwoma renesansowymi budynkami wychodzi na 6-hektarowy staw, zamieszkany przez karpie od czasów Henryka IV. Pawilon stawowy zbudowany dla Ludwika XIV został zmieniony podczas Pierwszego Cesarstwa. Na stawie karpiowym regularnie odbywały się kajakarstwo, łowienie kormoranów, a nawet fajerwerki.
Dziedziniec graniczy od zachodu przez Gros Pavillon de Gabriel (1750), skrzydło Królowej Matek (1558- 1565), na północy przez skrzydło Galerie François Ier (XVI, XVII i XIX wiek) i skrzydło Belle-Cheminée du Primatice (ok. 1565-1570).
La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 264 lat temu (circa 1760 roku).
Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique Vue de Fontainebleau du coté de la cour des fontaines z 1760 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1760).
Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.
W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).
Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.
Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.
Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.
Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.
To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.
Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.
Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.
Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.
Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.