Tytuł oryginalny
L'Interieur de l'EGLISE de S. PAUL a ROME Batie par CONSTANTIN le GRAND
Adnotacje
Opis
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy ręcznie kolorowany akwarelą grawerowane przez Nicolas-Jean-Baptiste de Poilly. Pod redakcją Basset w Paryżu circa 1760, reprezentujące Widok w Bazylika św. Pawła za Murami - Rzym (Włochy).
W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.
Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.
Muzea & Archiwa
La Bibliothèque nationale de France ma kopię tego vue d'optique w swoich zbiorach. Aby uzyskać więcej informacji : L'interieur de l'eglise de s. paul a rome batie par constantin le grand
Raport o stanie
Stan bardzo dobry
Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :
Bazylika została założona przez cesarza rzymskiego Konstantyna I nad miejscem pochówku Świętego Pawła, gdzie powiedziano, że po egzekucji Apostoła jego wyznawcy wznieśli pomnik zwany cella memoriae. Ta pierwsza bazylika została konsekrowana przez papieża Sylwestra w 324 roku.
Za papieża Grzegorza Wielkiego (590–604) ołtarz główny i prezbiterium zostały gruntownie zmodyfikowane. Transept został podniesiony, a nowy ołtarz został umieszczony nad wcześniejszym ołtarzem wzniesionym przez Lwa I. Stanowisko znajdowało się bezpośrednio nad sarkofagiem Świętego Pawła.
W 937 r., Kiedy Święty Odo z Cluny przybył do Rzymu, Alberic II ze Spoleto, patrycjusz Rzymu, powierzył klasztorowi i bazylice swojemu zborowi, a Odo objął dowództwo Balduino z Monte Cassino. Papież Grzegorz VII był opatem klasztoru, a za jego czasów Pantaleone, bogaty kupiec z Amalfi, który mieszkał w Konstantynopolu, zaprezentował brązowe drzwi bazyliki maior, które zostały wykonane przez artystów z Konstantynopola; drzwi są wpisane w modlitwę Pantaleone, aby drzwi życia mogły być dla niego otwarte. Papież Marcin V powierzył go mnichom ze Zgromadzenia Monte Cassino.
Klasztor klasztoru wzniesiono w latach 1220–1241.
La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 264 lat temu (circa 1760 roku).
Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique L'Interieur de l'EGLISE de S. PAUL a ROME Batie par CONSTANTIN le GRAND z 1760 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1760).
Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.
W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).
Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.
Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.
Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.
Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.
To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.
Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.
Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.
Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.
Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.