Galerie
Napoléon
- Paris - Kolekcja Vues d'Optique

Vue d'optique Widok Pałac Tuileries w Paryż (Francja)
Grafika z początku XIX wieku Guckkastenbild. Oryginalna akwaforta ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Basset w Paryżu circa 1830

Vue d'optique z 19 wieku ręcznie kolorowany akwarelą z Widok Pałac Tuileries w Paryż (Francja)
Darmowa Passepartout (dostępny w 23 odcieniach)
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223
1830XIX Wiek
  • Datowanie : circa 1830
  • Wiek : 19 Wiek
  • Okres : Ludwik Filip Ier
  • Technika : Akwaforta
  • Papier : Papier welinowy
  • Wydawca : Basset
  • Miejsce wydania : Paris
  • Passepartout : 50.0 x 65.0 cm
  • Kartka : 25.0 x 39.0 cm
  • Dzieła : 25.0 x 39.0 cm
  • N° Inwent. : FR-03746
300€
(Bez ramy)
  • Certyfikat autentyczność
  • Passepartout w komplecie
  • Portfolio exacompta
  • Bezpłatna wysyłka
  • Wysyłka w ciągu 24 godzin
  • Online tracking

Tytuł oryginalny

VUE DU CHATEAU DES TUILERIES VU DU JARDIN.

Opis

Grafika z początku XIX wieku Guckkastenbild. Oryginalna akwaforta ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją Basset w Paryżu circa 1830, reprezentujące Widok Pałac Tuileries w Paryż (Francja).

W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.

Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.

Muzea & Archiwa

MUCEM : Musée des civilisations de l'Europe et de la Méditerranée (Marseille, France) ma kopię tego vue d'optique w swoich zbiorach. Aby uzyskać więcej informacji : Vue du chateau des tuileries vu du jardin.

Raport o stanie

  • Ten vue d'optique pochodzi z szeregu kilku widoków montowanych od końca do końca. Wałek ten miał być używany w boîte d’optique (skrzynce optycznej) wyposażonej w korbę w celu przewijania zdjęć. Widoki te są pozbawione marginesów, ponumerowane (etykiety lub ślady etykiet w górnej części) i najczęściej zawierają pewne ślady montażu na odwrocie (paski klejonego papieru lub tkaniny).
  • Laminowane na papierze
  • Zagięcie

Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :

Pałac Tuileries

Pałac Tuileries to dawny paryski pałac, którego budowę rozpoczęto w 1564 r. Pod wpływem Katarzyny Medyceuszy, w miejscu wcześniej zajmowanym przez jedną z trzech fabryk kafelków założonych w 1372 r. Niedaleko starego Luwru. Królowa kupiła następnie dom Tuileries, kilka sąsiednich nieruchomości, a także duży kawałek ziemi należący do szpitala Quinze-Vingts. Ogoliła je i poprosiła architektów Philiberta Delorme, a następnie po jego śmierci w 1570 r., Jeanowi Bullantowi, aby zbudował tam pałac, który miał powstać na zachód od Luwru.

Za panowania Karola IX plac budowy Tuileries był stopniowo opuszczany. Henryk III zorganizował tam kilka przyjęć, ale tam nie mieszkał; jednak uciekł z Paryża przez ogród Tuileries, 12 maja 1588 r. podczas Dnia Barykady

Na początku XVII wieku Henri IV postanowił połączyć Luwr z Pałacem Tuileries, budując długą Sekwanę wzdłuż Sekwany. Grande-Galerie został zbudowany w latach 1607–1610 przez Jacquesa II Androuet du Cerceau. Po śmierci Henryka IV w 1610 roku pałac ponownie doświadczył długiego okresu opuszczenia. To Ludwik XIV postanowił wznowić pracę z architektami Louisem Le Vau i François d'Orbay.

Vue d'Optique

La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 194 lat temu (circa 1830 roku).

Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique VUE DU CHATEAU DES TUILERIES VU DU JARDIN. z 1830 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1830).

Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.

Historia vues d'optique

W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).

Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.

Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.

  • Widoki topograficzne: miasta, zabytki, porty, odległe regiony, odtwarzane z mniej lub bardziej dokładną dokładnością, w zależności od dokumentów dostępnych dla grawera. Oczywiste jest, że autorzy tych zdjęć nie widzieli tych terytoriów. Dlatego skomponowali te krajobrazy, tworząc różne ryciny i rysunki, co tłumaczy wiele fantazji.
  • Sceny historyczne: inauguracje, koronacje, bitwy, pożary lub klęski żywiołowe to temat, który ludzie lubią.
  • Temat religijny lub moralizujący. Ze względu na wartość edukacyjną druki te zostały wyprodukowane głównie przez paryskich wydawców przy rue Saint-Jacques.

Nasz gwarancja

Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.

Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.

To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.

Bezpłatne dostosowanie

Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.

  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 217
  • 218
  • 219
  • 220
  • 221
  • 222
  • 223

Bezpieczna dostawa

Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.

Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.

Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.

Bezpieczne płatności

  • Karty płatnicze via Paybox, europejski lider w płatności online (Visa, Eurocard/Mastercard, CB)
  • PayPal (American Express,..)
  • Przelew bankowy w Euros SEPA (IBAN/BIC/SWIFT)
  • Francuski bank check (w Euros)
  • Płatność w terminie zapadalności (Zarezerwowane dla instytucji księgowych: Muzea, Uniwersytety, Urzędy, Ministerstwa ...)

Powiązane dzieła sztuki

Galerie Napoléon