Tytuł oryginalny
Vue Perspective du Marché au Pain vers la Maison de Ville a Augsbourg.
Opis
Grafika z XVIII wieku Guckkastenbild. Oryginalny miedzioryt na papier żeberkowy vid vatermark ręcznie kolorowany akwarelą. Pod redakcją w Paryżu circa 1770, reprezentujące Widok rynek chleba w Augsburg (Niemcy).
W XVIII wieku kilka renomowanych zakładów w Paryżu, Londynie (Anglia), Augsburgu (Niemcy) i Bassano (Włochy) specjalizowało się w tworzeniu takich widoków optycznych. Można je oglądać samodzielnie lub przez zograscope, drewnianą stopę zwieńczoną soczewką, która powiększa obraz i uwypukla efekt perspektywy. Można je również umieścić w puszkach optycznych, a następnie obserwator zajrzy do wnętrza puszki przez soczewkę. To rozproszenie zostało bardzo docenione w XVIII wieku w salonach burżuazji i szlachty, podobnie jak na wsi, dzięki domokrążcom.
Ryciny te są obecnie wystawiane w muzeach na całym świecie i niezwykle cenione przez kolekcjonerów i dekoratorów za ich historyczne zainteresowanie i wysoką wartość dekoracyjną.
Raport o stanie
Ten akwaforta spisuje w te kategoriach :
Początkiem miasta Augsburg jest rzymska kolonia założona przez Drususa i Tyberiusza pod rządami Augusta około 15 rpne. AD, stąd jego rzymska nazwa Augusta Vindelicorum. Miasto należy do najstarszych miast w Niemczech. Pod koniec alpejskich dolin stanowiących ważne punkty komunikacji z Włochami miał służyć jako łatwy punkt kontaktu między sercem Imperium a nowo podbitą Niemcami; wokół tej kolonii rozwija się prawdziwe miasto o znaczeniu komercyjnym; jest także siedzibą rzymskiej prowincji Rhétie.
11 wiek jest trudniejszym okresem dla miasta, bardziej niż aktorem w rywalizacji między wielkimi rodzinami arystokratycznymi, które spierają się z Imperium: polityczna dominacja biskupa w mieście nie zmniejsza się, ale miasto jest kilkakrotnie niszczone przez wojnę. Nadal jednak odgrywa ważną rolę w Imperium, o czym świadczy zwłaszcza w 1006 r. Wybór na tron biskupi brata cesarza Henryka II Brunona, który również przyczynił się do rozwoju miasta, poprzez przykład fundacji rozdziału Saint-Maurice, w połowie drogi między katedrą a Sainte-Afre, która staje się w swoim czasie wspólnotą benedyktyńską pod podwójnym patronatem Saints-Ulrich-and-Afre.
Pierwsze czasy Reformy głęboko zaznaczają miasto, w którym mieszkał Marcin Luter w 1518 roku. Przez kilka lat rada wahała się w obliczu ruchu, który wzbudził silne poparcie ludności, ale także sprzeciw, zwłaszcza ze strony Fuggerów, i który podzielił samą radę , Z okazji sejmu w 1530 r. Protestanci sporządzają tam spowiedź w Augsburgu, która ma na celu uzgodnienie głównych nurtów protestanckich. Rada wprowadziła reformację dopiero w 1534 r., Zanim zakazała kultu katolickiego w 1537 r.; klęska protestantów w 1547 r. podczas wojny na Schmalkalden przynosi jednak powrót do zdrowia. W 1548 r. Karol V wykorzystał swoje zwycięstwo do przywrócenia w Augsburgu, podobnie jak w wielu innych miastach, reżimu niemal całkowicie patrycjusza, co sprzyja katolikom bardzo mniejszości w tym dniu w mieście. W XVII wieku Augsburg słynął z prac złotniczych, aż do XVIII-wiecznego stylu skalnego, w którym przybywało wiele grawerowanych modeli z Francji, zgodnie ze starożytnymi tradycjami4. Jego rozwój demograficzny trwał do momentu, gdy pierwsza trzecia XVII wieku została brutalnie przerwana przez wojnę trzydziestoletnią.
La Galerie Napoléon oferuje ten akwaforta wydrukowany 254 lat temu (circa 1770 roku).
Jak wszystkie antyki z naszego katalogu, ten vue d'optique Vue Perspective du Marché au Pain vers la Maison de Ville a Augsbourg. z 1770 roku dostarczany jest na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu z certyfikat autentyczność gwarantując nazwy wykonawców (rysownik, rytownik, wydawca), technica druku używana (Akwaforta) i data (1770).
Aby zapewnić doskonałą ochronę w czasie, ten akwaforta jest dostarczany, gotowy do oprawienia w ramę, oprawiona w passepartout muzealna jakość (bezkwasowy, neutral pH) na spód naturalny kolor karton drewna (bezkwasowy, neutral pH), w luksusowym portfolio.
W szczytowym okresie mody na Vues d'optique, w latach 1750–1790, cztery europejskie miasta specjalizowały się w ich wydaniu: Paryż (Francja), Londyn (Anglia), Augsburg (Niemcy) i Bassano (Włochy).
Vues d'optique są cenione w bardzo różnych kręgach społecznych: przyjemny wypoczynek w arystokratycznych salonach, widoki podziwiane są w pięknych bogato zdobionych skrzynkach optycznych, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Program został przekształcony w prawdziwy eksperyment naukowy. Ale widok optyczny zabawiał także ludzi, którym spieszyło się, gdy handlarz ustawił swoje pudło na rynku i zaczął opowiadać o niezwykłych wydarzeniach, które miały miejsce w mniej lub bardziej odległym i niedostępnym kraju.
Istnieją trzy kategorie tworzenia Vues d'optique.
Z ponad 20-letnim doświadczeniem oraz katalog antyki ponad 40.000 stare grafiki, rysunki i dokumenty historyczne datowane od XIV do XIX wieku, Galerie Napoléon, antyk galeria w Paryżu, znajduje się światowym punktem odniesienia w dziedzinie starodrukach i starożytnych grafiki.
Oprócz tysięcy fanów rycin we Francji i na świecie, la Galerie Napoléon ma zaszczyt liczyć wśród swoich klientów : archiwa narodowe, muzea, zabytki a także prestiżowe pracownie projektantów wnętrz. Wszystko przyciąga nadzwyczajnym bogactwie jej katalogu, jak również jakość i szybkość obsługi.
To pozwala nam zagwarantować każdemu klientowi autentyczność prac nasz katalog i wysyłki zamówień w ciągu 24 godzin.
Dostosuj bezpłatnie kolor bezkwasowe passepartout muzealna jakość z palety 23 kolorów.
Ta opcja będzie oferowana bezpłatnie w koszyku.
Zamówienia są wysyłane na całym świecie w ciągu 24 godzin w bezpiecznym opakowaniu.
Koszty wysyłki są bezpłatne dla zamówieniu powyżej 50EUR Aby Francji, 70EUR dla Unii Europejskiej i 90EUR dla reszty świata.
Dla zamówień poniżej tych kwot, koszty wysyłki są 8EUR dla Francji, 12EUR dla Unii Europejskiej i 17EUR dla reszty świata.